søndag den 6. april 2008

Målet er nået!

Så er alle opgaver i hus. Det har været et meget spændende forløb. Jeg er rigtig glad for, at I fortsætter med 23 Ting Plus, selvom der pt ikke sker meget på siden! Jeg synes, det ville være perfekt, hvis nye opgaver blev stillet fremover med jævne mellemrum. Kunne forestille mig at e-resurser er et oplagt emne at fortsætte med


Jeg tror, alle er blevet bedre til at bruge alt det nye på nettet; men måske er der lidt for mange blogge, der har stået stille.

Det har også været tidskrævende, det er meget lidt, jeg har lavet i arbejdstiden, det meste er foregået hjemme.
Rigtig god ide at udarbejde en blog på bibliotekets hjemmeside med brugerinddragelse.

Godt: tvunget til at udforske nettet.
Konceptet: for lange forklaringer, ret ulæselige indimellem. Ellers udmærket. Håber I fortsætter med nye opgaver evt. med at udforske e-resurser!!!!
Dårligt: Alt for mange blogge, hvor der ikke er sket meget. Der skulle have været mere debat, flere kommentarer på de enkelte blogge, det ville have givet mere power.

De 23 ting vi har lært:
Nyttige ting: Blog, IGoogle, Picasa og Flickr, Netmusik, del.ici.us, Messenger, Google docs, Google Reader, Podcast, Overskrift.dk, Google Analytics.

Sjove ting: Facebook, Library Things, YouTube, Downloade lydbøger, Widget. Jeg er bare vild med min Creative.

Ligegyldige ting: Google talk, MySpace, Wikipedia (som skribent).

Ingen kommentarer: