onsdag den 24. marts 2010

Videnskab.dk - Screening for brystkræft har ingen effekt

Videnskab.dk - Screening for brystkræft har ingen effekt. Måske skulle vi så lige stoppe sygeliggørelsen af alle kvinder over 50!

Forskerne har fundet ud af, at der ikke er færre dødsfald blandt kvinder i de områder, hvor der har været screening end de, hvor det ikke har været tilbudt.

Et andet problem har været, at man aktivt skulle sige fra, det burde være omvendt. Et af problemerne er overbehandling af knuder, der først ville betyde noget, når kvinden er 130 år! Desuden er det ikke ufarligt at blive bestrålet.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

I dag har jeg fået konstateret, at jeg eller rettere: Mine bryster, er OK!!!

I nat skal jeg SOVE, for nu er jeg rolig igen.... men det bør jeg måske IKKE være??

Men hør, jeg føler mig rask, og lægen sagde OK for mine bryster... så JEG VÆLGER AT VÆRE GLAD!!!!

Mvh Bodil Stub

georges Matorell sagde ...

Hjælp er den eneste måde at dele din evige kærlighed med verden på. Vi giver dig hurtige og garanterede lån. Rentesatsen er 3% under meget enkle betingelser. Vores overførsler leveres af banken til sikkerhed for transaktioner. Kontakt os for mere information.

E-mail: georges.matvinc@gmail.com
WhastApp: +33 755434117