onsdag den 9. januar 2008

Zen V Plus

Vores smukke blodbøg i sin nøgne skønhed.


Den lille mp3 har jeg været ejer af siden maj. Den har fulgt mig på alle rejser, jeg har hørt Cecilia Bartoli og Anna Netrebko - og glemt tiden. På min seneste rejse fik jeg forberedt min spansk lektion. Jeg kunne høre sporet fra "La otro orilla de El Dorado". Den nye vi har fået udleveret har også radio; men pt nøjes jeg med min gode gamle Zen.


YouTube har jeg brugt flere gange på min blog, og fra Bibstream, afløseren af Bibcast, har jeg medtaget en lille sød video om kommunikation, den ligger her til højre for teksten. Men måske finder jeg snart en anden, der var flere biblioteksintroduktioner, der så ret anvendelige ud.
Men der er mange muligheder med dette medie, jeg vil arbejde videre med det resten af ugen.

1 kommentar:

Birgit Bjerregaard sagde ...

Egentlig havde det været sjovere for mig at få en IPod, så jeg kunne se forskellen på de to typer mp3.