mandag den 12. november 2007

iGoogle

Noget af en øjenåbner, at få oprettet iGoogle. Nu ligger alle de dele, jeg plejer at bruge på denne ene hjemmeside. Jeg kan læse mine mails fra forskellige postkasser, også Gmail. jeg får et dagligt billede fra en lille samling gode foto. De hjemmesider, jeg bruger, er lagt ind som links. Mine del.icio.us links er et klik borte. De enkelte indlæg er blevet flyttet rundt indtil designet er ok. Flere sjove ting er lagt ind: vejret for Nordjylland, link til Wikipedia, BNG, diverse nyheder.

Under to nye faneblade har jeg oprettet links til forskellige spansknyheder og familierelaterede emner.
Flotte billeder på hovedet af de 3 Google hjemmesider er tilføjet. Så fedt!!
Endnu har jeg dog ikke valgt den som startside, skal lige se, om den virker efter hensigten.

Google Reader har jeg skrevet om. Jeg kan nu bedst lide Feedreader, som hele tiden fortæller på min bærbare, når der kommer nye indlæg i de blogs, jeg følger. I Google Reader, skal man ind i programmet først; men der er den fine mulighed med at "share" sine nyheder og "lægge dem på bloggen".

Denne blog er som tidligere beskrevet meldt ind i Overskrift.dk. Jeg har også meldt mine to andre blogs ind. Jeg skrev tidligere om mine vanskeligheder; men tror det er lettere, nu Thomas har forklaret det så godt.

2 kommentarer:

Birgit Bjerregaard sagde ...

Så lykkedes det, at få en pop up til kommentarer. Hvordan mon man får foto med, når folk skriver. Det har jeg set flere steder????

Birgit Bjerregaard sagde ...

Tror også jeg nu har fået et foto med på kommentarerne. Vi får se!!