mandag den 5. november 2007

Udfordringer i uge 1 (og 2)

Selvom jeg længe har haft en googlekonto og en gmail og arbejdet med weblog tidligere, var der alligevel problemer. Jeg glemte at give adgang til andre end de indbudte. Hvis for mange uindbudte skriver, kan jeg altid lukke igen; men det er der vist ikke risiko for!

Som en lille uartig pige i første klasse kastede jeg mig straks over uge 2, og det var svært, der dukkede alvorlige problemer op. Jeg forsøgte at melde bloggen ind i Overskrift.dk. Mailen de skulle sende mig, så jeg kunne aktivere min konto dukkede aldrig op. Gad vist om den bliver fanget i vores firewall? Jeg skrev til Overskrift.dk og fik hurtigt svar. Dernæst skulle man ind på blogger.com for at ændre i feeds. - ikke helt let.

Nogenlunde samme problemer i Google Reader. Hvordan gør man lige det. Jeg var inde på siden og læse flere steder, før det gik op for mig.

Ingen kommentarer: