fredag den 9. november 2007

Second Life

Jeg prøvede noget virkeligt spændende torsdag aften. Jeg var med i den elektroniske bogklub i Second Life. I en time diskuterede vi Ishiiguro: "Slip mig aldrig". Vi var en 10 stykker, efter kort tid gik de mænd, der var kommet! og vi var en 6-7 stykker tilbage. Det er første gang, jeg har opdaget, at det kan bruges til noget fornuftigt.

Fra Litteratursiden: "Virtuel LæseklubTorsdag den 8. november kl. 20 - 21 er der igen mulighed for at diskutere litteratur med andre læsere i Second Life. Denne aften er det Kazuo Ishiguros anmelderroste dystopi " Slip mig aldrig", vi griber fat i.Dana Mornington vil også denne gang styre begivenhederne og debatten. Diskussionen finder sted på Info Island Dk i konference- rummet på 1. sal."

1 kommentar:

Birgit Bjerregaard sagde ...

Mødte flere af personerne fra mødet i Second Life på Bogmessen på Litteratursidens stand. Interessant at se personerne i virkeligheden.